12 Kasım 2012 Pazartesi

Bizimkisi bir aşk hikayesi, siyah-beyaz kedi gibi biraz...

Sevgili Pabuç bu aralar fotoğrafçılığa merak saldı. O cin gibi gözleriyle birbirinden güzel ve enteresan kareleri yakalayıp ara sıra blog sayfasında paylaşıyor. Geçtiğimiz gün aşağıdaki iki kediciği yakalamış bir teknenin üzerinde ve "Ben fotoğrafladım, öyküsünü siz yazın," demiş. Ben de yazdım efendim! Buyurun, bakın bakalım ne diyormuş bu kedicikler...


Tekir: Niye getirrrdin beni buraya Niyazi?

Siyah-Beyaz: Niye mi? Evlendiğimiz günden beri tatil tatil diye başımın etini yiyen sen değil miydin Mualla? Zıplatma pirelerimi!


Tekir: Tatil mi? Valla mı? Ciddi misin sen Niyazi? Ay patilerime inanamıyorrrum!

S.B: Ciddiyim tabi ki balık kokulum. Bak ikimize özel tekne bile tuttum. Durrr da motorrrru bir çalıştırayım, denize açılalım hele. Mihahahayyy!


Tekir: Miy-Ayy! Vallahi de doğru. Aferin sana be Niyazi! 
Kedi olalı bir farrre tuttun sonunda. Niyazi?


Tekir: A-a? Nerrreye gitti bu herif? Niyaziii. Niyazi? 
Aslan kocacığım benim. Nerrredesin mi-yahu?


Tekir: NİYAZİ! Allah belanı vermesin senin, tüyleri dökülesice! Terrrk ettin di mi beni? 
Mmmeyvahlar olsun! Nasıl gerrri döndüreceğim ben şimdi bu tekneyi? 
Kuyruğun kopsun inşallah Niyazi. 
NİYAZİİİ!

7 comments:

Avram dedi ki...

Sevgili İhsan;
Anlaşılan (henüz) evli değilsin. Emin ol, o tekir; atlar, yüzer, uçar, kaçar; ne yapar eder, Niyazi'nin kuyruğunu çizer. Böyle bi yüz kaplan gücü kazanır dişiler evlendiklerinde. Demedi deme...

zeynep dedi ki...

Sahala dönmüşüz...Hoş geldin..
Pilerimi hoplatma....:)

mit dedi ki...

@ Avram: Çok mu belli oluyor abi? :) O zaman buna bir arkası yarın yapmak lazım. Tekir'in İntikamı :) Sevgiler...

@ Zeynep: Hoş bulduk abla, döndük gibi. Bakalım... Görüşmek üzere :)

zeynep dedi ki...

Yazdıklarım neden bir eksik garip çıkmış ben anlamadım ama sen anlamışsın anlaşılan:)

Sahalara dönmüşüz...Hoş geldin..
Pirelerimi hoplatma....:)

Yazmak istedim di:)

mit dedi ki...

Ramazan oruçları başına rötarlı vurmuş sanırım :) Sıkma sen canını, ben anladım :)

Pabuc dedi ki...

SÜpersin Ne diyebilirim ki :))

Sen yazmayı asla bırakma....

Saygılar her daim...

mit dedi ki...

O sizin ve makinenizin süperliği efendim :) Saygılar bizden...