19 Kasım 2012 Pazartesi

Yitik Öyküler Kitabı 2 raflarda...



Geçen yazımda yeni kitabımın kapağı belli olur olmaz buradan sizlerle paylaşacağıma dair bir söz vermiştim. Şimdi o sözü yerine getirme vakti...

Kitap şimdilik sadece İstanbul Kitap Fuarı'nda satılıyor, fuardan sonra İdefix, D&R ve diğer satış sitelerinde ve tabi ki kitapçılarda da boy gösterecek. O yüzden bu yazıyı okur okumaz sokaklara fırlayıp kendinizi parçalamayın ( Bkz. Mütevazı yazar örneği ).



Şaka bir yana her zamanki gibi değerli destekleriniz için en başta ailem olmak üzere, tüm dostlarıma, iki büyük ustam Sadık Yemni ve Aşkın Güngör'e, hep yanımda olduklarını hissettiren Ahmet Yüksel ve Ümit Kireççi ağabeylerime, Kayıp Rıhtım ailesine (Hakan Tunç, Hazal Çamur, Tarık Kaplan, Buğra Şenyüz, Onur Selamet, S. Fatıma Gemalmaz, Beyza Taşdelen, Kürşat Toker, Yosun Erdemli, Mehmet Berk Yaltırık, Özgürcan Uzunyaşa, Asilkan Büke ve isimlerini saymakla hayatta bitireceğim tüm diğer kıymetli arkadaşlara) ve tabi ki  siz blog dostlarıma ayrı ayrı teşekkür etmeyi bir borç bilirim.

İyi ki varsınız!

3 comments:

Avram dedi ki...

Biraderim İhsan... Bana gençlik öyküsü okutturacaksın ya helal olsun.:) (İlk kitap maceramızın olaylı, heyecanlı geçtiği gibi daha kitabın ikinci öyküsünü okumuşken bizim Kamikaze'ye kaptırmış olmam hasebi ile yarım kalmıştı. Kitabevine iki tane sipariş verdiğimiz halde sadcee bir tane gelince teslim bayrağını çektim.) Bu sefer, ikisini birden sipariş verip hiç ağzımı da açmayacağım.
Bu arada, Sadık Yemni, 10 Aralık'ta geliyor söyleşi için. İş miş anlamam haberin olsun. Cümle aleme rezil ederim.:)

Pabuc dedi ki...

İnşaallah kitabını aldıracam Fuardan..Gerçi imzalı istiyordum ama nasip olmayacak sanırım :)

Bu arada hayırlı olsun...

Bir de lütfen bir okuyunuz

http://kararli.blogspot.com/2012/11/bu-mimden-kacan-masal-kahraman-yaparm.html

mit dedi ki...

@ Avram: Abi o kitap siparişi olayına ben akıl sır erdiremedim zaten, hatırlatma lütfen :) Ta Alamanya'daki arkadaşlarıma gitti kitap, biz bir türlü İzmir'e getirtiremedik :)))

Tamam abi, tamam. Söz sana, geleceğim Sadık Bey'in söyleşisine. Gelmezsem benim için özel başlık açıp içini vecizelerle doldurabilirsin sayfanda :)

@ Pabuç: Ayarlarız arkadaşım, hiç sıkma sen canını. Kargoyla hallederiz eğer istersen. Gerçi astarı yüzünden pahalıya gelir öyle de. Çok teşekkürler ve hemen bakıyorum!